سخن روز /
برگزاری مراسم میلاد کریمه اهل بیت (س) و بزرگداشت روز دختر در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1403/02/19

 به گزارش پات، مراسم سالروز میلاد بانوی کرامت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور دکتر فصاحت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی، آقای زندیانی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و جمعی از بانوان شاغل در سالن جلسات سازمان مرکزی برگزار گردید.

 در این مراسم هاشمی امام جماعت سازمان با اشاره به نامگذاری روز دختر گفت: این نامگذاری نشان میدهد همانطور که روز پدر و مادر، جایگاه ویژه ای در کشور دارند؛ دختران نیز در جمهوری اسلامی از جایگاه والایی برخوردارند. دختر امروز همان مادر فرداست و این مساله نقطه عطفی در بازشناسی ظرفیت بانوان و دختران است.

 دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی نیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت کریمه اهل بیت (س) گفت: حرم این بانوی بزرگوار کعبه دلی است در قلب کشور عزیزمان که ایرانیان از معنویات و عنایات ایشان همواره بهره مند می شوند.

 وی افزود: دنیای امروز دنیای بیداری است که نمونه آن را در اعتراض اخیر دانشجویان دانشگاه های مختلف نسبت به کشتار رژیم فاسد صهیونیستی شاهد هستیم. آنچه که ما را از هجمه مبارزات اعتقادی مانند داعش و رژیم نسل کش صهیونیستی حفظ می کند، توسل به ائمه اطهار (ع) و مقاومت است. اقتدار سیاسی و اقتدار نظامی قطع به یقین منجر به اقتدار اقتصادی خواهد شد که نمونه آن را در تنبیه آن رژیم متجاوز توسط سربازان دلیر سپاه پاسداران شاهد بودیم.

 ایشان ضمن تبریک این روز خجسته گفتند: دختران کانون محبت در خانواده هستند و تاثیر آنها در هر خانواده ای برجسته است.

 در پایان این مراسم از بانوان همکار با اهدا شاخه گل تقدیر بعمل آمد.

تعداد مشاهده خبر298 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal